جاذبه های گردشگری برتر سوئیس

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

جاذبه های گردشگری برتر سوئیس

۲۵ بازديد

سوئیس کشوری زیبا که بیشتر به دلیل کوه های برفی ، ساعت های خاص ، شکلات های خوشمزه ، پنیرهای منحصربفرد و بی طرفی سیاسی شهرت دارد ، مکانی برای بازدید مانند یک کتاب های داستان است. این کشور دارای برخی ویژگی های منحصر به فرد است ، مانند این واقعیت که دارای سه زبان ملی است. بسته به مناطق مختلف ، گردشگران متوجه می شوند که به فرانسه ، ایتالیایی و آلمانی صحبت می شود. اگرچه زبان سوئیسی وجود ندارد ، اما غالباً در قسمتی های مرزی با آلمان به گویشی از آلمانی ، آلمانی سوئیسی گفته می شود. در اینجا برخی از برترین جاذبه های گردشگری سوئیس برای گردشگرانی که قصد سفر سوئیس را دارند خدمت شما ارائه خواهیم داد. برای تهیه بلیط هواپیما میتوانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

کوه پلاتوس

کوه پلاتوس در منطقه دریاچه لوسرن قرار دارد. نام این کوه برگرفته از شایعه ای است که ، فرماندار معروف کتاب مقدس رومی ، پونتیوس پیلاطس ممکن است در آنجا دفن شده باشد. اروپاییان قرون وسطی معتقد بودند که این کوه از سنگ هایی که از آسمان می بارد تشکیل شده است. بر بام قله 2100 متری (7000 پا) این منطقه می توانید مناظر کوه های آلپ سوئیس و فرانسه و همچنین دریاچه لوسرن را  مشاهده کنید. در زمستان یک بازار کریسمس در ارتفاع بالا تشکیل می شود. این منطقه دارای شیب دارترین راه آهن در جهان است و دارای شیبی بیش از 48 درصد است.

 

ساعت زیگولوگ

دروازه برج ساعت در برن قدیمی ترین دروازه در این شهر است و یک مکان تاریخی عالی است. این دروازه در سال 1100 میلادی ساخته شده است و ساعتی که در برج وجود دارد ، یکی از دیدنی ترین و قدیمی ترین ساعتهایی است که می توان از آن در هر جای دنیا بازدید کرد. این ساعت در سال 1530 ساخته شده است و تا قرن ها ساعت اصلی شهر بوده است این برج دارای یک ساعت اصلی ، مجسمه های قدیمی ، ساعت زنگ دار و دو ساعت در داخل برج است که همگی توسط یک مکانیسم مرکزی هدایت می شوند.

 

قله متهورن

قله متهورن معروف ، نمادی از کوه های آلپ سوئیس است. این کوه نام خود را از کلمات آلمانی Matte به معنی علفزار و Horn گرفته است که به معنی قله است. این قله با ارتفاع 4478 متر (14،692 فوت) در مرز سوئیس و ایتالیا ، یکی از بلندترین قله های کوه های آلپ است. همچنین یکی از پرتلفات ترینها قله ی کوه های آلپ است. از اولین باری که در سال 1865 تا 1995 فتح شد ، 500 نفر از کوهنوردان بر اثر سقوط ، جان خود را از دست داده اند.

 

قلعه چیلون

قلعه چیلون (Château de Chillon) در ساحل دریاچه ژنو واقع شده است. برای بیش از چهار قرن ، قلعه اصلی بود که نظارت بر حمل و نقل آب بر روی دریاچه ، و محافظت از مسیر زمینی به گذرگاه سنت را بر عهده داشته است. این قلعه دارای معماری مربوط به قرن 14 ، طاق های زیرزمینی ، 25 ساختمان مجزا با سه حیاط و دو دیوار بلند است. هر ساله صدها هزار گردشگر از این قلعه بازدید می کنند. برای کسانی که رویای عروسی بزرگ و باشکوه مانند افسانه ها را در فکر دارند ، این مکان جای مناسبی است تا بتوان آن را اجاره کرد.

 

گریندل والد

شهر کوهستانی گریندل والد بزرگترین شهر دارای پیست اسکی در منطقه یونگفراو است. این شهر دوست داشتنی آلپی هم یک منطقه برای فعالیت های تابستانی و زمستانی است. گردشگرانی که در تابستان از آن بازدید می کنند می توانند از مسیرهای پیاده روی دیدنی و جالب ترین مکان های صخره نوردی اروپا لذت ببرند. گردشگران زمستانی می توانند اسکی کنند و یا حتی می توانند دوچرخه سواری برفی را تجربه کنند. تعدادی از قله ها و گردنه های کوهستانی که به صورت بکر و دور از دسترس عموم هستند ، گزینه ای مناسب را برای عکاسان و دوستداران طبیعت فراهم کرده است تا بتوانند عکس های منحصر بفردی را بیندازند .

جاذبه های گردشگری برتر سوئیس

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد