زیباترین مقاصد گردشگری آلمان

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

زیباترین مقاصد گردشگری آلمان

۷۷ بازديد

تاریخ، فرهنگ و زیبایی های طبیعی آلمان بهانه بسیار خوبی است که شما این کشور را به عنوان مقصدی برای سفر تعطیلات خود انتخاب کنید. این کشور تعداد بسیار زیادی شهر تاریخی، کوه های پهناور و جنگل های ژرف و سرسبزی دارد که سالانه گردشگران زیادی را با سلایق مختلف به سمت خود میکشاند. کلیسا ها و مکان های تاریخی فراوانی در همه جای این کشور گسترده شده اند که قدمت آنها در شهر های کوچک گاهی به قرن ها پیش باز میگردد. اگربرای سفر به آلمان به دنبال ایده هستید با ما در این مقاله همراه باشید. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

فوسن و قلعه نِئوشوان اشتاین

اکثر گردشگران از شهر فوسن میگذرند و مستقیم به قلعه نئوشوان اشتاین میروند، در حالی که هر دو این مکان ها به یک اندازه ارزش دیدن دارند. آلمان پر از قلعه هایی است که مشابه آنها را در زمان کودکی هایمان در کارتون های دیزنی دیده بودیم، اما این قلعه با وجود کوه های آلپ باواریا بسیار منحصر به فرد تر از باقی قلعه ها شده است. جالب است بدانید که از این مکان بیشتر از همه ی مکان های دیدنی آلمان عکاسی شده است و همچنین قلعه ی کارتون "زیبای خفته" از روی این قلعه الهام گرفته شده است. از فضای داخلی این مکان میتوانید بازدید کنید و اگر نخواهید که تا بالای تپه ای که در آنجا وجود دارد پیاده روی کنید، میتوانید سوار ارابه ها شوید. در شهر فوسن، محله ی قدیمی بسیار زیبایی وجود دارد که ساختمان های رنگی و روشنی دارد که بیشترشان هم به نقاشی های دیواری مزین شده اند. شما میتوانید روی سنگفرش های 700 ساله این شهر قدم بزنید و به رستوران ها یا کافه های آنجا نیز سر بزنید.

 

برلین

این شهر سرسبز و زیبا پنج برابر از پاریس بزرگ تر است و از هر طرف به جنگل راه دارد، پر از بناهای تاریخی است و ساختمان پارلمان "رایشس تاگ" نیز در این شهر ساخته شده است. بیشتر مکان های تاریخی برلین در شهر میته واقع شده اند. . حتما از دروازه "براندنبرگ"  که تنها دروازه بازمانده و مهم ترین نماد شهر برلین است دیدن کنید ، این دروازه مظهر اتحاد مجدد برلین شرقی و غربی بعد از گذشت چند دهه است. همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که بازدید از دیوار برلین را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر هم خواستید که از هرج و مرج شهر دور شوید، به جنگل "گرانوالد" بروید و حتما روزهی آفتابی را برای شنا در رودخانه های آن اطراف انتخاب کنید.

 

هامبورگ

دومین شهر آلمان از نظر جمعیت و مساحت، شهر هامبورگ است. این شهر بندری در شمال آلمان واقع شده است و در واقع یکی از بزرگترین بندرگاه های اروپا است. با وجود کانال های آب و راه های آبی این شهر شباهت زیادی به ونیز پیدا کرده است و یکی از مکان هایی است که برای عکاسی بسیار خوش منظره است. نمیشود که به هامبورگ رفت و همبرگر نخورد! ما به شما رستوران "اتو" را معرفی میکنیم که نزدیک ایستگاه مرکزی است.

 

روتنبرگ

روتنبرگ در "جاده ی رمانتیک"  افسانه ای آلمان قرار گرفته است. این شهر که به نام شهر رویایی نیز معروف است را حتما باید ببینید. اگر به چشمتان آشنا می آید به این علت است که شهری که کارتون پینوکیو والت دیزنی دیده بودید عینا از روی روتنبرگ ساخته شده است و همچنین لوکیشن فیلم برداری فیلم " چیتی چیتی بنگ بنگ" نیز بوده است. به نظر میرسد که این شهر با دیوار های قرون وسطی ای اش مانند یک ماشین زمان شما را به گذشته های دور میبرد، هرچند تقریبا 40 درصد آن در جنگ جهانی دوم سوخت اما به سرعت توسط اهالی خود آنجا بازسازی شد. حتما به برج شهر هم سری بزنید تا از آنجا زیبا ترین منظره را از روتنبرگ مشاهده کنید.

 

مونیخ

با آنکه بین جنگ جهانی اول و دوم تقریبا با خاک یکسان شده بود اما امروز مکان های فراوانی برای بازدید در آن وجود دارد. Marienplatz میدان اصلی مونیخ است و از آنجا میتوانید به بسیاری از مکان های دیدنی از جمله بناهای تاریخی و کلیسا ها هم سر بزنید. آوازه جشن اکتبر همه جا پیچیده است اما نگران نباشید، شما در تمام طول سال میتوانید به Hofbrauhaus بروید و نوشیدنی های دلخواهتان را در لیوان های خیلی بزرگ میل کنید. اگر به مونیخ رفتید حتما به کارگاه کار اجباری داچائو سر بزنید، شاید در آنجا تصاویر دردناکی را مشاهده کنید ولی به یکبار دیدن می ارزد.

 

کلن

شهر کلن، 2000 سال قدمت دارد و توسط رومی ها کشف شده است و یکی از قدیمی ترین شهر های آلمان است. گردشگران در این شهر قدرت انتخاب بسیار بالایی دارد و میتوانند از برج های رومی و کلیساهای گوتیگ گرقته تا معماری های مدرن را در این شهر مشاهده کنند. کلیسای جامع شهر کلن تاریخچه غنی ای را در خود گنجانده است و جزو مکان هایی است که باید حتما از آن بازدید کنید. همچنین موزه های زیادی هم در این شهر وجود دارند، مثل موزه ی هنر های کاربردی، موزه لودویگ و موزه شکلات. مناظره هایی در این شهر وجود دارند که پر از آثار هنری معاصر اند، این خیابان بسیار توریستی است و حتی افراد معروف زیادی هم از آن بازدید میکنند.

 

لایپزیگ

 لایپزیگ شهر هنرمندان مشهور آلمانی است. گوته در این شهر مشغول تحصیل بوده و باخ  در آن آواز خوان مذهبی بوده است.  در نتیجه امروزه دانشگاه جدید لایپزیگ افتتحاح شد تا نگاهی دوباره به فرهنگ غنی این شهر بیا اندازد. لاتیپزیگ علاوه بر اینکه مرکز فرهنگ و هنر آلمان است ، همچنین در تاریخ معاصر این کشور نیز مشهور شد، وقتی تظاهرکنندگان انقلاب مسالمت آمیز را آغاز کردند که در نهایت به سقوط دیوار برلین در سال 1989 منجر شد.

 

جزیره روگن

در حالی که تعداد انگشت شماری از مردم، آلمان را با ساحل هایش یاد می کنند؛ این کشور با کمال تعجب دارای سواحل ماسه ای خارق العاده ای است که همه آنها را می توانید در جزیره روگن مشاهده کنید. این جزیره که در دریای بالتیک واقع شده است، به دلیل صخره های منحصر به فرد گچی خود که فقط در اینجا یافت می شود شناخته شده است. معروف ترین این صخره ها "صندلی پادشاه" نامیده می شود که تقریباً 122 متر از سطح دریا فاصله دارد. علاوه بر نگاه کردن به صخره ها و لذت بردن از سواحل زیبا و استخرهای آرامش بخش ، بازدید کنندگان می توانند از مکان ها و موزه های تاریخی مانند موزه U-Boat نیز بازدید کنند که فرصتی برای رفتن به درون یک زیر دریایی و یادگیری نحوه عملکرد آن و همچنین موزه گچ را به آنها می دهد. همچنین آنها میتوانند به داخل معادن گچ قدیمی بروند و در آنجا با انواع مختلف گچ و انواع سنگ ها آشنا شوند.

 

زیباترین مقاصد گردشگری آلمان

 

جاذبه های گردشگری آلمان

۱- پارک المپیک مونیخ

این مجموعه بزرگ که در شمال شهر مونیخ واقع شده، از ابتدا برای برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و امروزه یکی از جاذبه های آلمان است. از فضاهای ورزشی و ساختمان های جانبی موجود در پارک المپیک مونیخ برای برگزاری تورنومنت های ورزشی، بازی های اروپایی، جام دیویس، جشنواره های فصلی و بسیاری مراسمات دیگر استفاده می شود.

بقیه مطلب اینجاست

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد