ساکت ترین مکان های دنیا

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

ساکت ترین مکان های دنیا

۳۳ بازديد

در حالی که برخی از مردم عاشق ازدحام و تعامل اجتماعی هستند ، برخی افراد  در خلوت و آرامش بهترین حال را برای خود می یابند . در زیر لیست ساکت ترین مکان های  جهان آمده است ، از دورترین گوشه های جهان گرفته تا مکان هایی ساخته شده به دست بشر! شما می توانید برای تهیه بلیط هواپیما به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

ساختمان 87

مایکروسافت ساکت ترین اتاق روی زمین را ساخته است. در محوطه دانشگاه ردموند واشنگتن ، محلی است که می توان اتاق های را یافت که شباهت به هیچ اتاقی دیگر در دنیا ندارند . تیم آزمایشگاه صوتی مایکروسافت از محفظه های بدون اکوی این اتاق ها ، برای آزمایش دستیار شخصی دیجیتال و همچنین آزمایش تبلت های سورفیس شرکت خود استفاده می کند. این کار برای بهینه سازی صوتی محصولات ماکروسافت امری ضروری است.

 

تپه های شنی کلسو

بزرگترین منطقه ساکت و آرام در غرب کره زمین ، همراه با تپه های شنی در صحرای موهاوی آمریکا واقع شده است . در این منطقه علاوه بر اینکه هیچ گونه وسیله نقلیه ای تردد ندارد ، شما به سختی خواهید توانست انسانی را پیدا کنید. سکوت این منطقه به حدی است که شما صدای حرکت حشرات و خزندگان را نیز به راحتی خواهید شنید.

 

پارک ملی المپیک

به دنبال یک پارک آرام و بی سر و صدا هستید؟ بنابراین بهتر است از پارک ملی المپیک در واشنگتن دیدن کنید. این منطقه تنها منطقه بیابانی آمریکا است که از  میان آن هیچ شاهراهی عبور نمی کند. این مکان همچنین دارای بزرگترین جنگل های سوزنی برگ نسبت به دیگر ایالت های آمریکا است.

 

زوریخ

طبق شاخص شنوایی جهانی ، زوریخ در سوئیس کمترین میزان آلودگی صوتی را را به خود اختصاص داده است ، در مقابل شهر  گوانگژو در چین بالاترین میزان آلودگی صوتی را ثبت کرده است. کشور سوئیس ، خصوصا شهر زوریخ تقریبا تمامی شاخص های یک شهر آرام را به خود اختصاص می دهد ، چه از لحاظ آلودگی های صوتی چه آلودگی های بصری.

 

جاده لندمانالاوگر

در شمالی ترین منطقه از جاده های گردشگری کششور ایسلند ، جاده زیبا و بکر لندمالاوگر قرار دارد. به طور کلی کشور ایسلند جزء کشورهای با آلودگی صوتی کم می باشد. این منطقه نیز جایگاه ویژه ای در میان مناطق ساکت و آرام دنیا دارد. زیرا بسیار بکر و دور افتاده است و انسان های کمی به آنجا تردد دارند.

 

منطقه کیلدرمیرس

منطقه آرام و بکر دیگر در اروپا ، روستای سنتی کیلدرمیرس در بریتانیا می باشد. این روستا در کنار جنگل نورتومبرلند و در کشور اسکاتلند قرار دارد. کشور اسکاتلند نیز از جمله کشورهای آرام با مناظر بکر و دست نخورده می باشد. گفته می شود این منطقه کمترین آلودگی صوتی و حتی بصری را در کل بریتانیا دارد.

 

آزمایشگاه های اورفیلد

آزمایشگاه آکوستیک و معماری اورفیلد در مینه سوتای آمریکا قرار دارد. محفظه آنکوئیک موجود در آزمایشگاههای اورفیلد از فولاد دو جداره و بتن با ضخامت بسیار بالا تشکیل شده است. همچنین دارای دو نوع درب به سبک مخصوص می باشد. میزان صدا در این اتاق می تواند تا 9 دسی بل کاهش یابد و هیچ صدایی از محیط اطراف شما شنیده نشود. بازدید کنندگان عمدتا نمی توانند بیش از 20 دقیقه در این اتاق بمانند. محفظه آنکوئیک یک اتاق آزمایش برای اندازه گیری حجم هرگونه اجزای سازه از محصولات ساختمانی است.

 

گودال های ماکادیکادی

گودال های ماکادیکادی در قسمت میانی کویر خشک شمال شرقی کشور بوتسوانا در جنوب آفریقا واقع شده است. این گودال ها یکی از بزرگترین دریاچه های نمک در جهان است که 3900 کیلومتر مربع مساحت دارد. در طول فصل خشک ، حیات وحش بسیار کمی وجود دارد که باعث می شود این مکان در این لیست قرار بگیرد. اما در طول فصل سرما (معتدل) ، تعداد زیادی حیات وحش وجود دارد که زمان مناسبی برای فعالیت های سافاری برای افراد علاقه مند می باشد.

 

قطب جنوب

سکوت این قاره کر کننده  است زیرا هیچ صدایی از انسان وجود ندارد که بتوانید برای همیشه بشنوید. هنگام رسیدن به قطب جنوب فقط صدای زیبای موجودات دیگر را می شنوید و پژواک مادر طبیعت را خواهید  شنید. قطب جنوب خالی از سکنه یکی از مناطق آرام و دنج در کل سیاره زمین می باشد.

 

غار کنوته

این منطقه در مکزیک واقع شده است و  فقط با کمک راهنمای محلی قابل دسترسی است. این مکان عالی به دلیل داشتن آبهای عمیق آبی و کاملا شفاف معروف است. اگر به دنبال یک غار آبی بزرگ برای انجام غواصی هستید از این گوهر پنهان در جنگل تلوم دیدن کنید.

ساکت ترین مکان های دنیا

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد