بهترین جاذبه های توریستی کره جنوبی

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

بهترین جاذبه های توریستی کره جنوبی

۳۷ بازديد

اگر به دنبال بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی هستید ، پس این مطلب را دنبال کنید. هیچ چیز بهتر از برنامه ریزی برای تعطیلات نیست ، مخصوصاً تعطیلاتی که در آن برنامه سفر گنجانده باشید. بلیط خود را خریداری می کنید ، چمدان خود را می بندید و سپس بهترین قسمت که شما با برنامه ریزی برای برنامه سفر خود ، شروع به خیال پردازی در مورد سفر می کنید و لیستی از مکانهایی را که باید در زمان دور بودن از خانه ببینید تهیه می کنید. هرچه لیست طولانی تر باش ، هیجان شما بیشتر می شود . اگر قصد سفر به سئول یا منطقه دیگری در کره را دارید ، انجام یک برنامه سفر آسان نخواهد بود! جاذبه های گردشگری کره جنوبی بیشمار است که می توانید آنها را در لیست سفر خود قرار دهید و بسته به علایق شما ، مکانها یا فعالیتهای مختلفی وجود دارد که غیر قابل باور و شگفت انگیز است. رای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

خیابان هونگایی

 

هونگایی منطقه ای است در نزدیکی یک دانشگاه به همین نام ، بنابراین اگر وقت خود را برای دیدن مغازه ها و رستوران های این منطقه اختصاص می دهید ، آماده قدم زدن در قسمت اعجاب انگیز آن باشید! این منطقه پاتوق جوانان شهر سئول است که معمولا آخر هفته ها وقت خود را در این منطقه می گذرانند. در این خیابان تقریبا همه چیز در دسترس است ، از کافه های دنج و معروف ، تا فروشگاه های لباس و جواهرات و سوغاتی های مخصوص کره جنوبی. پس حتما یک روز کامل خود را برای بازدید از این خیابان خالی بگذارید و از تماشای شب های این منظقه لذت ببرید.

 

خیابان و مرکز خرید انسادونگ

 

یکی از بهترین قسمت ها در مورد بازدید از سئول (جدا از تمام غذاهای خوشمزه کره ای که خواهید خورد!) تعداد بی نهایت مراکز خرید است. چه لباس ، چه محصولات زیبایی و چه سوغاتی و هر چیز دیگر، در هر کجا که برگردید فروشگاه هایی وجود خواهد داشت که شما را صدا می زنند. حتماً یک چمدان اضافی به همراه داشته باشید تا بتوانید تمام محصولات مورد نظر و سوغاتی های خود را بخرید. در حالی که تقریباً تمام سئول مملو از فروشگاه های متنوع است ، انسادونگ یک مکان ویژه است - به جای فروشگاه های معمولی کره ای ، خیابان های باریک پر از مغازه های عتیقه فروشی و چای فروشی کره ای صمیمی را می یابید که در صورت نیاز به خرید از آنها پشیمان نخواهید شد. بعد از انجام خرید و پس از اتمام کار ، مردم را تماشا کرده و برای تجربه واقعی سئول در میان جمعیت قدم بزنند. زیرا چهره واقعی سئول را در این خیابان میتوانید کشف کنید.

 

پارک ملی سئوراکسان

 

البته که شما می خواهید بیشتر وقت خود در کره را در میان شهرهای شگفت انگیز مانند سئول بگذرانید ، اما اطمینان حاصل کنید که زمان کافی را نیز برای گشت و گذار در زیبایی های طبیعی کره جنوبی اختصاص داده اید. پارک ملی سئوراکسان در منطقه سئوراکسان است ، بلندترین کوه از رشته کوه هایی که از قسمت شرقی کشور عبور می کند. زمان بدی برای بازدید از پارک وجود ندارد - صرف نظر از فصلی که از آن بازدید می کنید ، این منظقه بسیار زیبا و محسورکننده است. چشم اندازهای این پارک واقعا بی نظیر هستند ، خصوصا در فصل پاییز با تلفیق هوای مه آلود و رنگ آمیزی شگفت انگیز درختان. خواه طرفدار پیاده روی ، گرفتن عکس های زیبا یا پیک نیک باشید ، سئوراکسان یکی از جاذبه های گردشگری کره جنوبی است که باید در لیست شما باشد!

 

آرامگاه پادشاه مونمو در زیر آب

 

پس از اینکه بازدیدتان از شهر کامل شد ، به طرف اقیانوس بروید تا از مقبره زیر آب پادشاه مونمو ، یک جاذبه گردشگری در کره دیدن کنید. پادشاه مونمو حاکمی بود که تقریباً 1500 سال پیش زندگی می کرد و برای تاریخ کره بسیار مهم است زیرا او سه پادشاهی مختلف را متحد کرد و قدرت آنها را در یک کشور ادغام کرد. می پرسید چرا او زیر آب دفن شده است؟ باور کنید یا نکنید ، او اینگونه می خواست! پادشاه مونمو معتقد بود که اگر پس از مرگ او را در دریا دفن کنند ، به عنوان اژدها برمی گردد تا بتواند از سرزمینی مادری خود محافظت کند. شما در ایت منطقه علاوه بر بازدید از یک مکان تاریخی ، میتوانید بهترین غذاهای کره ای را نیز امتحان کنید و از آن لذت ببرید

 

برج N سئول

قطعا هیچ سفری به سئول بدون سفر به برج معروف سئول کامل نمیشود. این برج با ارتفاع 236 متر دومین نقطه مرتفع ساخت بشر در جهان می باشد.یکی از جاذبه های این برج معروف و مرتفع عرشه بالایی آن است ، که از آنجا می توانید کل شهر سئول را مشاهده نمایید. بعد از بازدید از عرشه ، صرف غذا در رستوران عرشه به همراه لذت دیدن منظره کل شهر سئول مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد. پس آن را از دست ندهید و حتما امتحان کنید.

 

کاخ گیونگ بوک گونگ

 

این کاخ باشکوه در سال  1395 میلادی ساخته شده است ، بنابراین نه تنها یکی از زیباترین سازه های ساخته شده توسط بشر در جهان است ، بلکه یک از قدیمی ترین ها نیز هست! این کاخ بزرگترین کاخ از پنج قصر بزرگ است و یکی از مهمترین مکان های تاریخی کره است. پادشاهان سلسله چوسون در این کاخ زندگی می کردند و طراحی و معماری آن منعکس کننده آن است - کاملاً واضح است که برای سلطنت مناسب بوده است. این کاخ دارای دو موزه بسیار قدیمی و زیبا با آثار ارزشمند است ، که دیدن آنها شما را با تاریخ کره بیشتر آشنا خواهد کرد.

 

بهترین جاذبه های توریستی کره جنوبی

بهترین فصل سفر به کره جنوبی

با توجه به شرایط جغرافیایی که کشو کره جنوبی دارا هست آب و هوای آن نیمه کوهستانی بوده و تابستان های نسبتا گرم و زمستان های سردی را نیز دارا هست. فصل های بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی هستند.

در این مقاله به بررسی جاذبه های این کشور خواهیم پرداخت و شما را با هزینه سفر، فرهنگ و آداب این کشور آشنا خواهیم کرد.

 

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد