بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی

۲۹ بازديد

بازدید از مکانهای توریستی و تاریخی مانند یک بنای یادبود از طریق تراموا ، قطار یا تاکسی می تواند راهی کارآمد برای بازدید از این مکان ها در شهرهای توریستی باشد. با این وجود ، در مورد پیاده روی و گشت و گذار در مکان های تاریخی مختلف ، بازدید کردن با سرعت آرام تر و صبر و حوصله بیشتر ، چیزهایی زیادی برای شما به ارمغان خواهد داشت . به طور کلی برخی شهری علاوه بر مکان های تاریخی ، شرایطی را برای گردشگران مهیا میکنند تا بتوانند به شکل مفصلی ، حتی از دیدن کوچه های و خیابان ها نیز لذت ببرند. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

پاریس

پاریس مکان مناسبی برای بازدید با سرعتی آرام است ، اگرچه ممکن است برای دیدن تمامی جاذبه ها به روزهای بیشتری نیاز باشد ، اما پیاده روی در امتداد رودخانه سن و دیدن منظره حیاط خیره کننده جاردین دس تویلری و همچنین موزه لوور ارزش آن را دارد تا وقت زیادی را صرف آن کنید و لذت ببرید.  بعد از آن می توانید به جستجوی کلیسای نوتردام و ایل دلا سیته نیز بپردازید . همچنین ممکن است بخواهید قبل از بازدید از مکان دیدنی و برجسته پاریس ، که فاصله یک ساعته پیاده روی با برج ایفل دارد ، در هر یک از کافه ها و رستوران های فوق العاده متعدد این شهر استراحت کنید. فراموش نکنید که از کنار خیابان های باریک و پیچ در پیچ مونمارتر نیز گذر کنید و کافه ها و رستوران های آنجا را نیز ببینید.

 

نیویورک

شهر نیویوک نیز یکی از مکانهای عالی برای پیاده روی در ایالات متحده است. با خیابان های شماره گذاری شده در منهتن و میدان ساعت ، پیاده روی در کنار ساعت نیویورک یکی از قدیمی ترین ساعت های دنیا را تجربه کنید. در امتداد خیابان پنجم ، همچنین در کنار پل بروکلین به سمت تپه های کلینتون قدم بزنید تا سنگهای قهوه ای تاریخی و زیبای این شهر را از نزدیک ببینید. همچنین ، یکی دیگر از مکان هایی که باید برای پیاده روی به آنجا بروید سنترال پارک نیورک است که حدود 800 هکتار است و برای پیاده روی در آنجا وقت زیادی را باید صرف نمایید.

 

مراکش

شهر مراکش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و دارای بناهای تاریخی متعددی است که می توان با پیاده روی به راحتی آنها را کشف کرد. مراکش شهری است که باید کوچه های هزارتوی آن را ببینید در حالی که می توانید قالیبافان بربر ، ادویه های عجیب و غریب و لباس ها و پارچه هایی با رنگ های متنوع را پیدا کنید. پیاده روی به سمت سوتوارد شما را به سمت ویرانه های کاخ البادی در قرن شانزدهم و میدان معروف جامع الفنا هدایت می کند که در آن می توانید جشنواره ها ، دکه های غذا و سرگرمی های خیابانی را ببینید. و برای لذت بردن از لحظه ای آرام و هیجان انگیز ، از باغهای زیبای زیتون منارا در غرب شهر دیدن کنید.

 

فلورانس

با توجه به ترافیک در مرکز شهر تاریخی فلورانس ، پیمایش با پای پیاده از بهترین روش ها برای کشف این شهر باستانی است. شهر تاریخی فلورانس به عنوان یک موزه فضای باز تشبیه می شود . فلورانس جایی است که گویی در یک منظره تاریخی باستانی زندگی می کنید که تمامی آنها فاصله کمی از یکدیگر دارند. شما می توانید با شروع از بنای معروف کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره به سمت پلی که هنگام بمباران آلمان در جنگ جهانی دوم به نام پونته ویکیو در امان مانده بود تا اثر تاریخی میکل آنژ که منظره خیره کننده شهر و حومه آن دیده می شود را پیمایش کنید . رستوران ها و کافه های متعدد نیز مکانی عالی برای استراحت برای پای خسته شما خواهند بود.

 

ونکوور

ونکوور سومین شهر بزرگ کانادا می باشد ، اما اینجا در واقع یک بهشت است. در حقیقت ، با توجه به برنامه حمل و نقل فعال و برنامه ریزی های مهم برای پیاده راه سازی که اخیراً راه اندازی شده است ، قدم زدن در این شهر به یک امر طبیعی تبدیل شده است. از جمله مسیرهای پیاده روی معروف این شهر می توان به فالس کریک اشاره کرد که به جزیره گرانویل منتهی می شود و در آن می توانید محصولات محلی و تازه در بازار عمومی را نیز خریداری کنید . پارک استنلی پارکی 1000 هکتاری است که در شهر ونکوور قرار گرفته است. این پارک زیبا که میزبان بسیاری از آثار هنرهای ملی نیز است جزء یکی از بزرگترین و بهترین پارک های آمریکای شمالی است. از طرف دیگر ، پیاده روی از روی پل لاینز گیت به سمت شمال ونکوور منظره ای خیره کننده از دریا و شهر به شما می دهد.

 

بوستون

بوستون مکانی است که به طور منحصربفردی از پیاده راه ها استفاده می کند. بندرگاه بوستون یک پیاده روی 30 کیلومتری است که در بخشهایی از کنار پارک کرستوف کلمب گذر می کند و شما می توانید بهترین آب و هوا و صحنه ها را نیز مشاهده کنید. مسیر آزادی که حدود یک کیلومتر از این پارک فاصله دارد ، بهترین مسیر دسترسی برای رسیدن به این پارک می باشد.

 

بهترین شهرهای دنیا برای پیاده روی

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد