جالبترین رستوران های دنیا

بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما رزرو بلیط هواپیما سفر گردشگری

جالبترین رستوران های دنیا

۱۰۶ بازديد

رفتن به رستوران مانند برگزاری یک جشن کوچک است. با این حال ، مکان هایی وجود دارد که این جشن را به یک تجربه فراموش نشدنی در زندگی تبدیل می کند. حال بیایید عجیب ترین  و جالب ترین رستوران هایی که شاید شما هم آن ها را نشناسید را باهم مرور کنیم.برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه نمایید.

 

رستوران سنگی زنگبار

این جزیره کوچک که در اقیانوس هند  واقع شده است و جزئی از کشور تانزانیا محسوب می شود ، با سواحل شنی سفید رنگ ، آب های گرم و شفاف و آب و هوای مطبوع، که قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این مکان تقریبا ناشناخته علاقمندان مخصوص به خود را برای صرف یک وعده به یادماندنی دارد. این مکان زیبا در ساحل میچانوی پینگوا واقع شده است. این سنگ عظیم که در میان آب قرار دارد به عنوان پایه و ستون این رستوران دنج استفاده می شود. شما می توانید پیاده ، یا قایق و یا حتی با شنا کردن خود را به این رستوران برسانید.این رستوران عجیب و منحصربفرد علاوه بر اینکه یک مکان خاص برای صرف غذا می باشد در سرو غذاهای دریایی نیز تخصص خاصی دارد و یکی از ویژگی های این غذاها ، تازه بودن آن است. نسیم تازه از اقیانوس ، صدای آرامش ، بخش جزر و مد و شام خوشمزه این تجربه را در یکی از نقاط زیبای آفریقا عالی و بی نظیر می کند.

 

رستوران راوایادی کرابی ، تایلند

این رستوران عجیب در یک غار در کنار ساحل پرانانگ واقع شده است. این رستوران رمانتیک در یک غار آهکی در مجاورت تفریحگاه مجلل رایاوادی قرار گرفته است و تقریبا تمامی بازدیدکنندگان یک وعده غذایی خود را در این مکان صرف می کنند. غذای مخصوص این رستوران یک نوع غذای دریایی است که فقط چند شب در ماه سرو می شود. این رستوران منحصربفرد یکی از رمانتیک ترین مکان ها در شب برای صرف غذا است که تقریبا جایگزینی در دنیا ندارد.

 

رستوران هوافن فوشی مالدیو

اینجا یک رستوران معمولی نیست ، تجربه خوردن غذا در شب و در میان آبهای اقیانوس در حالی که درخشش منحصربفرد موجودات دریایی شما را مقهور خود خواهد کرد. نه تنها در شب بلکه در طول روز بر روی شنهای گرم ساحل، این لذت قابل توصیف نخواهد بود. تمام این کارها را در رستوران هوافن فوشی ، یکی از جزایر مالدیو تجربه خواهید کرد.  خانه های ویلایی در کنار آب با حفظ حریم خصوصی میهمانان و خدمات با کیفیت جهانی ، تعطیلات گردشگران در این مکان را به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل می کند. نیازی به گفتن نیست اما سواحل شنی سفید و آب شفاف و بلوری ، مالدیو را به یک مقصد عالی برای یک تعطیلات رویایی تبدیل می کند.

 

رستوران چکرز هیلتون ، آمریکا

در پشت بام یکی از مجلل ترین هتل های نیا ، رستورانی قرار دارد که از هر نظر منحصربفرد است. تجربه غذا خوردن در میان ساختمان ها و آسمان خراش های لس آنجلس با خدمات درجه یک و پذیرایی عالی این مکان را به یکی از بهترین نقاط برای صرف غذا و قرارهای دو نفره تبدیل کرده است. این رستوران با کوکتل های مخصوص خود در آمریکا و حتی دنیا معروف است.

 

 

رستوران لانه پرنده ، تایلند

رستورانی که 5 متر بالاتر از سطح زمین و آویزان به درخت در تایلند که باعث می شود علاوه بر اینکه منظره زیبایی در اطراف خود داشته باشید ، حریم خصوصی بسیار بالایی را هم برای خود متصور شوید. نکته هیجان انگیز این است که غذاهای این رستوران با یک طناب برای مهمانان سرو میشود. این رستوران قطعاً یک هتل منحصر به فرد است ، بنابراین فراموش نکنید که حتی برای یکبار شده از اینجا بازدید کنید.

 

رستوران گروتو پلازا ، ایتالیا

این رستوران که در یک غار آهکی در سال 1700 میلادی ساخته شده است ، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکند . رستوران گروتو پلازا در روستای ساحلی پولیا در کشور ایتالیا واقع شده است. شما میتوانید لحظات شگفت انگیزی را همراه با موسیقی زنده محلی ایتالیایی که با صدای امواج دریا تلفیق میشوند را در این رستوران شگفت انگیز تجربه کنید.  یک رستوران بسیار رمانتیک ، با غذاهای خاص ، غذاهای تازه دریایی و لیستی از انواع نوشیدنی در این مکان منتظر شما خواهد بود.

 

رستوران ورتیگو و مون بار ، تایلند

این رستوران در بالای آسمان خراشی قرار گرفته که متعلق به هتل بانیان تیری است. شکل زیبا و منحصربفرد این رستوران که شبیه به عرشه کشتی است ، به شما این حس را تلقین میکند که در روی عرشه کشتی در آسمان شهر در حال سفر هستید. منظره زیبا و به یادماندنی این رستوران در زمان غروب آفتاب لذت غذا خوردن را برای شما دوچندان خواهد کرد. منو این رستوران که  شامل انواع غذاهای روز دنیا بهمراه کوکتل های خوشمزه  است از شما پذیرایی خواهد کرد.

 

رستوران ایتا ، مالدیو

ایتا به معنای مادر مروارید است و یکی از جالب ترین رستوران های جهان است. این رستوران در فاصله 5 متری از سطح دریا در زیر آب ، در کشور مالدیو ساخته شده است ، این رستوران پذیرای 14 مهمان است. میهمانان با یک پله مارپیچ از اسکله وارد آنجا می شوند و ناگهان خود را در یک فضای زیبا با نمای پانوراما در زیر آب می یابند. در این رستوران که بخشی از تفرجگاه جزیره کنراد مالدیواست ، میتوانید منظره ای از صخره ها و گونه های مختلف دریایی را مشاهده نمایید که شما را در حالی که مشغول به صرف غذا هستید احاطه کرده اند.منو اصلی این رستوران شامل غذاهای معاصر اروپایی و آسیایی است. رستوران ایتا 10 سال پیش ساخته شده است و تخمین زده میشود که تقریباً ده سال دیگر قادر به سرویس دهی خواهد بود . بنابراین عجله کنید تا فرصت غذا خوردن زیر آب را از دست ندهید.

 

جالبترین رستوران های دنیا

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد